Rail Gen 4 má prostor v horní trubce, takže lze snadno použít nejnovější ovladač systému a miniovladač Bosch pro elegantnější nastavení.
Systém vyjímatelné integrované baterie (RIB) Trek je elegantní avelmi praktický. Baterie je skrytá vrámu, který ji zároveň chrání. Snadno ji vyjmete bez nářadí ana dolní trubku můžete namontovat košík na lahev.
Chytrý systém Bosch sovladačem sLED připojeným prostřednictvím Bluetooth má osvědčený výkon iodezvu. Díky aplikaci eBike Flow budete mít nastavení víc ve své režii.
Na ovladači můžete aktivovat funkci pomoci při vedení kola nebo chytrý režim e-MTB, který automaticky uzpůsobuje úroveň dopomoci podle terénu.
Rám je opravdu bytelný. Kromě 34,9mm sedlové trubky, která pojme robustnější teleskopické sedlovky, má ivelkou hlavovou trubku kompatibilní smasivními vidlicemi optimalizovanými pro horská elektrokola sminimálním pohupováním acitlivějším řízením.
Rám: Hlavní rám z karbonu OCLV pro horská kola, o 1,8 palce nižší hlavová trubka, kompatibilní s ovladačem systému Bosch, vyjímatelná integrovaná baterie (RIB), Knock Block 2.0, vnitřní vedení lanek, 34,9mm sedlová trubka, hořčíkový kolébkový spoj, ochrana Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, 12mm pevná osa, zdvih 150 mm.
Vidlice: RockShox Domain RC, DebonAir, tlumení Motion Control, zamykání, velký 1,8palcový kónický sloupek, offset 44 mm, velká korunka pro eMTB, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 160 mm.
Tlumič: RockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 57,5 mm.
Maximální kompatibilní zdvih vidlice: 170 mm (580 mm od osy ke korunce)
Zapletená kola-výplety
Zadní náboj: Bontrager slitina, zapouzdřené ložisko, 6 šroubů, Rapid Drive 108, ořech Freehub Shimano MicroSpline, Boost148, 12mm pevná osa.
Zadní rychloupínák: Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka.
Ráfek: Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 28 děr, ventilek Presta.
Plášť: Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, odolná vrstva Inner Strength, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,50 palce.
Páska do ráfku: Bontrager TLR.
Maximální velikost pláště: Rám: 29 x 2,60 palce. Vidlice: viz výrobce.
Pohon
Řazení: Shimano SLX M7100, 12 rychlostí
Přehazovačka: Shimano XT M8100, dlouhé ramínko.
Klika: E*thirteen E*spec Plus, délka 165 mm.
Převodník: E*thirteen E*spec, 34 zubů, 55mm řetězová linka
Kazeta: Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 rychlostí
Řetěz: Shimano SLX M7100, 12 rychlostí
Pedál: VP-536, nylonová platforma
Maximální rozměry převodníku: 34 zubů
Komponenty
Sedlo: Bontrager Arvada, ocelové ližiny, šířka 138 mm.
Sedlovka
Velikost: S
TranzX JD-YSP39, zdvih 100 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm.
Velikost: M
TranzX JD-YSP39, zdvih 150 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm.
Velikost: L, XL
TranzX JD-YSP39, zdvih 170 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm.
Řídítka: Bontrager Comp, slitina, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 780 mm.
Gripy: Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On.
Představec: Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stupňů, délka 50 mm.
Brzda
Velikost: S, M, L, XL
Hydraulická 4pístková kotoučová verze Shimano, páčka M6100, třmen M6120.
Velikost: S, M, L, XL
Čtyřpístkové hydraulické kotoučové brzdy SRAM Code R.
Brzdový rotor: Shimano RT76, 6 děr, 203 mm. SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 200 mm.
Sada brzd: Čtyřpístové hydraulické kotoučové brzdy SRAM Code R
Rozměry kotouče: Maximální velikosti kotoučů - Rám: 200 mm, Vidlice: viz výrobce
Příslušenství
Baterie
Velikost: S
Bosch PowerTube 625 Wh, chytrý systém.
Velikost: M, L, XL
Bosch PowerTube 750 Wh, chytrý systém.
Nabíječka: Bosch standard 4A, 230 V, chytrý systém.
Motor: Bosch Performance Line CX, chytrý systém, magnéziové tělo elektromotoru, 85 Nm
Cyklopočítač: Bosch dálkové ovládání LED, chytrý systém.
Hmotnost
Hmotnost M – 24,65 kg
Hmotnostní limit: Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).
Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.
Udávaná hmotnost kola a rámu vychází z údajů naměřených u lakovaných rámů z předvýrobní fáze. Hmotnost finálních výrobků se může lišit.